28 Haziran 2011

Pembe Patiler

İlk yazımda uzun zamandır rahatsızlık duyduğum bir konuyu yazmak istedim. Geçenlerde internette gezinirken bir haber dikkatimi çekti '' Husky cinsi dişi köpeğe tecavüz edilip cinsel organı parçalandı'' ilk önce bir şaşkınlığa uğradım.Bu nasıl bir canilik,bunu nasıl bir insan yapar diye.Ama çok geçmeden Bunu yapan insan mıdır? Sorusunu sordum kendi kendime, tabi cevabı çok açıkt.Tüylerim diken diken olmuştu diğer sayfalara göz atınca sadece bununla kalmadığınıda gördüm.Hainlikti bu konuşamayan,kendini savunamayan bir canlıya nasıl yapılabilirki böyle bir şey . Onların neleri vardı ki dört patisi bir küçük kalplerinden başka.Tabi birde insanlardan istedikleri şafkat var.Bu onların en büyük hatalarıydı belkide bilseler insanların aslında onları hak etmediğini onların dostluğunu,onların güvenini.Söyledim ya bunları yapmış olanlar insan sıfatına laik değildir!

Ve biz bu sorunun hala açıklık kavuşamadığı bir ülkedeyiz tabi ülkedeki diğer sorunları çözemeyen insanlardan bu konu hakkında nasıl bişey yapmaları beklenebilir ki.

Dedim ya onların bir hataları yok insanlara güvenmeye çalışmaktan başka..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder